Dag 16. Varmt är det ja :D..

Hej alla i kalla Sverige! Nu har jag äntligen tagit mig i kragen o tänkte skriva lite till Er :D...


Så vad har hänt?...

Idag den 20:e har de varit supervarmt här! så vi har inte gjort många knop ska jag säga :P.. vi har mest legat framför våran grann pool och myst. Och jag har försökt bättra på den lilla brännan jag har, men kommer aldrig vinna äver svartaJennie..tycker inte om koreanernas skinntyp, så orättvist för oss bleka männiksor med inga pigment :P..
Har även bevittnat när Jennie lärt Sao att simma. Gick jättebra! Jennie är en litet proffs när det gäller lära ut.
Dock är lilla Emilie inte lika ambitiös som sin mor..men hon kommer sakta men säkert fram den lilla tösen. Så duktig :)
Sen när alla elever försvann ur poolen kom våra innre barn fram! Lekte livräddning med varandra. Anders skötte sig Galant med att rädda sin fru i nöd. Medan min karl ist försökte med drunkningstekniken, men jag överlevde :P
Sen ville Jennie att alla barnen skulle göra kullebytta med en fot ovanför ytan. Jennie var först ut och klarande det med bravud! Jag gjorde ett tappert försök, men hamnade på nåt konstigt sett på botten o fick mig en kallsup. Sen var det Stoffe. Han fick också en kall SUP. Och Anders stod över. Kan förstå det, eftersom dom sista två drack ur poolen...

Sen belv det jätte sen lunch för våran del.. Alla mådde jättedåligt när vi satt och väntade på maten på BreakPoint.. och sen när den kom, KASTADE vi i oss så alla hamnade i matkoma. Vi betalde och tackade för oss och begav oss alla mot sängen. Förutom Jennie som orkade ta sig till våran massagetanter.

Klockan är nu runt sjuhugget och Sao lagar mat till oss idag. MUMS! Det blir svenskmat på menyn idag. Killarna ska få köttbullar och jag som inte tål, somvanligt, får korvstroganoff. Men som alla mina nära vet, älskar jag korvstroganoff, så jag är mer än nöjd. Jennie, jag hon...hon får rester..haha. Nä hon skulle få pasta men dom glömde köpa så hon köpte lite grillspett ist. :D
På schemat ikväll sen blir det räkfiske. Varit och fiskat räkor redan än gång tidigare. Men det var jättemysigt, så göra det igen gör mig inget! plus denna gången tror jag att vi skulle åka till ett nytt ställe. Så det blir kul.

Nä nu är maten snart klar så jag borde nog avsluta min trevliga lilla skrivstund :P ...

Tackar och bockar för mig

 


En sak till.. Söta lilla tösen Emilie har hjälpt mig en massa nu när jag har bloggat. Hon skrev bla detta..

ooyopyotpyyöhkkyätkhk,klhlh.hlh

som betyder BÄÄ BÄÄ VITA LAMM på ¨Emilie språk¨ förklarade hon. Sötare unge går inte att hitta!

Hoppas ni alla har det bra där hemma! Vi mår toppen som ni kan förstå :)

PUSSAR&KRAMAR / Räkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback