Bangkok city.. en stad full med hotell

Just nu sitter Stiffe o Erika i bilen på väg hem till Linköping.
Efter en mycket trevlig dag har vi äntligen bokat hotell för vår vistelse i bangkok.
Vi värmde även upp med att käka lite thaimat på stan :) "Sweet Chili" -we like!
Det blir ett 4 stjärningt hotell i siam-området, nära till alla shoppingcenter, mycket viktigt. Vi har bokat en delux-svit med vardagsrum, en matplats o möjlighet till matlagning, 2 sovrum och 2 badrum. kommer bli hur bra som helst! ska bo kom en kung (drottning) i tre nätter! Här kommer lite bilder

 
Ett utav sovrummen1 utav Sovrummen  
                                                    
mysigtVardagsrummet med matplats

Ett utav badrumen, nice view..Ett utav badrummen   
                                            
badrummet i sin helhet   Rätt nice

Planlösning på våran svit Planlösning   

                                                           
Poolen


Åhh nu längtar jag otroligt mycket! Tänk att det bara är 1½ vecka kvar, sen åker vi!
Patong först, där ska vi bo otroligt billigt 2400kr för 3 veckor/rum, på ett guesthouse 100m från stranden. Tack Basse du är bäst! Victoria GH 4-ever! Stora rum med balkong, bästa maten och personalen. Först blir det 3v av stekning på beachen o div utflykter runt om på ön,
bl a fisketur, snorkling, mopedåkande, räkfiske & tydligen shooting range (ligger högt upp på killarnas lista)...
Sen blir de shopping o lyxliv i Bangkok! Sjukt bra upplägg på det hela. Det finaste är att kostnaden för biljetter (4st) o boende för hela resan inte kommer överstiga 9000 sv.kr. sweeeet säger jag bara! lyckos oss!

sov gott alla ni som läser, för det kommer iallafall jag göra i min svit i bangkok!

over and out! //Jennie "som kommer sova som en queen i en kingsizebed" Nilson

Kommentarer
Postat av: jojjo

shiiiiit jennie vad bra.. åh vad jag ska tänmka på er och drömma mig bort till städer och hav.. kund eju varit där :( najs pris alltså.. nästa gpng ska jag allt med!



take care. puss!

2009-10-03 @ 18:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback