Linköping comes to Pennybridge!

Imorrn gott folk kommer mr and mrs Linköping upp till mr and mrs Pennybridge!
Trevligt värre för det ska käkas thaimat och bokas lyxhotell i Bangkok. Jag gillart!
Lite för- o taktiksnack innan vi reser iväg kan ju vara bra. Nog för att det ska bli en sjukt avspänd resa utan måsten och krav.. eller just ja, ett måste är ju att besöka Central i Phuket town o Siam Center i bangkok.
SHOPPING säger jag bara, ROXY Shopping! det bästa av all shopping.. weiiiee!

 
 här vill jag tillbringa mina tre nätter i bangkok! as nice hotel!
Vi får se vad vi kommer fram till imorrn, hoppas hoppas!

good night every one!

Kommentarer
Postat av: Mike Sundvall!

Fan va fint hotell! Hoppas ni får det grymt, så syns vi i snödrivorna! :D

2009-10-03 @ 09:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback